Targi Warsaw Home Build są jedyną na taką skalę platformą do promocji, analizy rynku i wymiany wiedzy branżowej w Polsce. Podczas imprezy...
Miesięcznik Świat Szkła zaprasza specjalistów branży szklarskiej, okiennej i fasadowej oraz architektów i...
Firma MS więcej niż OKNA, producent okien TYTANOWYCHtermo, wprowadziła nowe oznakowanie floty samochodowej. Obrendowane zostaną zarówno plandeki firmowych tirów, jak również samochody dostawcze partnerów handlowych.
Termo flota MS więcej niż OKNA
Projekt graficzny został przygotowany w taki sposób, aby przyciągać uwagę, niezależnie od rodzaju nośnika – wybrane elementy graficzne są już wykorzystywane nie tylko na samochodach, ale także w kampaniach reklamowych oraz na stronie internetowej www.ms.pl.
Nowe oznakowanie floty ma przede wszystkim zwiększyć świadomość marki MS więcej niż OKNA oraz energooszczędnych okien TYTANOWYCHtermo PVC. Dlatego też na samochodach widnieją dwa logotypy. Motywem wiodącym na plandekach samochodów ciężarowych będzie dodatkowo płonące okno – symbol doskonałych parametrów termicznych produktu.
- To kolejny krok w kierunku budowania spójnego wizerunku naszej firmy, jako producenta wysokiej jakości energooszczędnych okien
o ponadprzeciętnych walorach użytkowych i stylistycznych – mówi Magdalena Basarab, brand manager w firmie MS więcej niż OKNA.
Pozostałe części projektu przedstawiają z kolei bogate możliwości produkcyjne firmy, która w swojej ofercie posiada nie tylko okna z PVC, ale także drewniane i aluminiowe. Dostępne zarówno w standardowych, jak również bardziej wyszukanych wariantach kolorystycznych i kształtach.
O firmie
MS więcej niż OKNA jest liderem wśród polskich producentów okien i drzwi,
a także jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku. Firma działa od 1991 roku. Obecnie grupę MS tworzą: M&S Pomorska Fabryka Okien Sp. z o.o., M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. oraz Projekt +2000 Sp. z o.o. Główna siedziba firmy mieści się w Słupsku.
MS więcej niż OKNA posiada w swojej ofercie m.in. okna i drzwi PVC i drewniane, rolety i moskitiery, a także produkty z kamienia naturalnego oraz okna
i konstrukcje aluminiowe.
W kilku zakładach o łącznej powierzchni 100.000 m2, zatrudnia ponad 500 pracowników. Sieć dystrybucji obejmuje ponad 170 krajowych i zagranicznych salonów sprzedaży. Głównym kierunkiem eksportowym są kraje Europy Zachodniej oraz Stany Zjednoczone i Kanada.
Kontakt dla prasy:
Kamil KUBICZ
Media Manager
GSM 500 244 644